2012. január 22., vasárnap

Jazz and soccer, that's all

Ma reggelre (délelőttre) végre kialudtam magam. Nem is említettem, tegnap voltunk a "Music Center"-ben, ahol van egy b.szott nagy koncertterem, és ezen kívül van vagy 15 zongora. Külön, hangszigetelt kis szobákban vannak elhelyezve úgyhogy elég praktikus. Néha remélem lesz időm eljárni gyakorolni kicsit, hoztam kottákat amiket meg szeretnék tanulni ebben az évben (van pár elég nehéz, úgyhogy tuti nem fog mindegyik menni: pl. Liszt 14. Magyar szimfónia: esélytelen :P )

Szóval, dél körül leléptünk, ugyanis ebben a koncertteremben Jazz koncert volt, amit a helyi, és nem annyira helyi középsulis srácok/lányok adtak elő. Három banda volt, ebből az utolsó - legprofibbak - voltak tényleg élvezhetőek, náluk már tényleg lehetett érezni, hogy a szólók belülről jönnek, és csak úgy "muszájból".

A két órás koncert után bekaptunk valamit, aztán mentünk volna haza, de megláttuk a többieket focizni a nagy placcon közel ahhoz a helyhez ahol lakunk, úgyhogy hazarohanás és átöltözés után egy másfél órás szezon vette kezdetét amiben lány focisták is szerepeltek :)

Itt kb úgy nézek ki mint a Johnny Depp a Karib tenger-ben, és mindjárt ...

... valami nagyon karatés mozdulatra vetemedek :)

Hm... labda. Labda.

Nagyrészt én voltam kapus, itt éppen a japán sráccal kerültem összetűzésbe...

A japán srác elég jól játszott, de itt éppen kifeküdt, én meg épp Árpit készülök kicselezni

Kifáradva elrohantunk páran vásárolni, aztán 7-től ingyen kaja volt az egyetemen, meg pár érdekes program, mint pl. menj fel ilyen felfújható gumi-izére (mint az ugrálóvár), adnak fejvédőt, meg még rohadt nagy kipárnázott boxkesztyűt, aztán uzsgyi, verd a veled szemben lévőt. Mondanom se kell, Árpi igencsak elvert :D

Jó kis nap volt, holnap sajna órák vannak (bár csak egy lesz délelőtt), kéne venni már telefont, meg kocsit...

1 megjegyzés:

  1. Annyiira irigyellek, én itt rohadok a suliban, te meg ott rohadsz a melegben és szórakozol :D Ájjj, a fene vinné el a jó dolgodat :D:D:D

    VálaszTörlés