2012. január 24., kedd

Hacking is awesome

Először is itt egy kis bepótolni való a múltkori box meccsünkről Árpival.

Itt úgy látszik éppen én fogok ütni, de Árpi nagyon Bud Spenceresen bánt azokkal a nagy öklökkel :)

Ma éjjel végre olyan lepedőn aludtam, amiről azt hittem, hogy nem tudom lehúzni az ágy széléről, de nekem persze sikerült. 10-kor egy akkora villásreggelit vágtunk be Árpival, hogy elment volna egy ebéd-vacsora kombónak is.

Délután vééégre vettem egy telefont meg SIM kártyát bele, persze a telefon egy nagy rakás sz.r, ennek ellenére 25 dollár volt. Mindegy, utána este elmentünk egy Lions-os vacsorára egy mexikói étterembe, nem volt olyan rossz, de se a vörös se a zöld chili nem lesz a kedvencem, és a csípősségen a víz sem segített :) De persze ingyen kajának ne nézd a lovát; vagy hogy van ez.

Mióta visszaértem a Samsung Galaxy Ace-emet hackelgettem, és majd 4 óra neten keresgélés másolgatás, dugdosás, szétszedés, és szerelés után kifüggetlenítettem a mobilom (ingyen), és működik az itteni SIM kártyával. Hiába, ha ez a gépészmérnökség befuccsol, lesz még hely valahol egy kis bódéban ahol mobilokat törnek fel.  \o/

Ettől most annyira boldog lettem, hogy még azt is elfelejtettem, hogy mindig nincs még kilátásban sem használható autónk... de legalább majdnem minden más klappol.

Ja, és ma esett az eső. Jó, az, hogy esett az túlzás, voltak felhők meg valami izé csepergett. Meg láttunk tőlünk pár kilométerre akkora felhőszakadást, aminél szó szerint úgy nézett ki az ég, mintha leszakadt volna. Megjött Árpi hiper-szuper méregdrága fényképezője, úgyhogy ha legközelebb lesz ilyen természeti jelenség első kézből kaptok róla értesítést :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése