2012. január 20., péntek

Hiking day

Ma reggel kiderült, hogy nem vagyok TBC-s, úgyhogy ezzal a lendülettel még délelőtt úsztunk együtt a fiúkkal, aztán meg zabáltunk egy jót a menzán (4 fogást ettem, legközelebb fényképeket is csinálok, mert nagyon guszta kis tálakat lehet összeállítani).

Utána kis szusszanás után a korábbi tervek szerint a közeli A-domb felé vettük az irányt. Hogy miért A-domb az a képekből ki fog derülni.

Az út elején - itt még frissek és üdék voltunk

Útközben találtunk egy érdekes élőlényt - utána kapott egy kis "frissítőt" tőlem :D

Itt már látszik a cél, meg az "A" betű a domb oldalán

Valahol félúton; megálltunk kicsit pihenni - háttérban Las Cruces kies városa

A nap egyik legjobb képe - szerintem

Eszméletlenül menők vagyunk - háttérben valami random hegy (talán az Organ Mountains)

Igen, tudom, de ilyen kép akkor is kell - már kettő van a Louvre-ossal együtt :)

Gondoltuk Árpival legörgetjük ezt a henger-izét mert zavarta a kilátást

Szép, nemde? Oda szembe fogunk hamarosan felmenni.

Lefele találtunk egy könnyebb utat

Művészkép.


Ahogy sétáltunk a poros úton hazafele pont szembesütött a lemenő nap. Nagyon jó is túra volt, de sajnos nem vagyok olyan jó kondiban mint gondoltam. Edzeni kell... de itt elég sok lehetőség van rá.

Ja, az egyetemnek van saját golfpályája (!) Milyen menő helyen vagyunk :) Meg persze teniszpályák, falmászócsarnok, meg még ki tudja mik amikről nem tudunk.

Most nagyban autót keresünk Árpival, de nehéz, mert sok csaló van. Igaz, könnyű őket felismerni, de akkor is idegesítőek, és csak időt pazarolunk rájuk. Remélhetőleg a követező hétvégére már lesz járgányunk.

Na végre kaptatok sok képet, örüljetek, nem is írok többet :)

3 megjegyzés:

  1. Köszönjük a képeket :) Az árnyékos a kedvencem, olyan szép színe van!
    Azért Árpi kockásnadrág-kockáspulcsi párosításán is elmosolyodtam :D

    VálaszTörlés
  2. Az Eiffel-torony megmászása ezek szerint nem volt elegendő edzés? :) A „csúcs-csippentős” fotósorozatodból lassan már kiállítást is lehetne rendezni. :)

    VálaszTörlés
  3. Két kérdésem van, amik nekem még nem derültek ki a blogból:
    -Milyen szakmai dolgot csináltok, amiért kivittek titeket usába?
    -Mennyi ideig maradtok ott?

    VálaszTörlés