2012. január 26., csütörtök

Brunch or Lunch or whatever

Ígértem fogok fotózni a menzán, úgyhogy itt van a mai ebédem, meg 1-2 fogás Árpi adagjából is. Ma nem ettem tésztát, pedig az is megér egy mesét.


Az előétel (saláta) - van vagy 20 hozzávaló és azt pakolsz össze amit akarsz. Szeretek ilyen kis guszta dolgokat összerakni az elején, és mivel sose kell sietni ezért szép nyugisan meg lehet kajálni.

Grillcsirke burger. A húst előtted grillezik, a zöldségeket meg egy pultnál magadnak pakolhatod bele. Sült krumpli opcionális.
Csokipuding. Habbal. Oreo-darbokkal. Hihetetlen, tömény csoki nyamm.

Árpi gofrija, némi juharsziruppal meg mézzel. Elég laktató :)
Gyümölcs bár is van, és azért sokkal igényesebben szoktam tálalni magamnak, de hát Árpi csak betolja aztán kész :)

Lesz még kajás poszt, legutóbb például egy mexikói étteremben voltunk Lions gyűlésen, és ott vörös meg zöld chilit ettem (legalábbis próbálkoztam...), meg babot, rizst, taco-t, meg amit elém raktak :) Összességében nagyon meg vagyok elégedve a kajalehetőséggel, főleg hogy még szoktunk elhozni szendvicset (szendvics bár is van) meg sütit ilyen kis uzsonnás dobozokban amiket ott árulnak. Úgyhogy nagyjából meg szokott lenni a napi kaja ezzel, 6-7 dollárból \o/. Meg persze annyit iszol amennyit akarsz (narancslé, kóla, víz, minden), és még egy kávét is el szoktam hozni utána.

Most megyünk úszni, mert le kell dolgozni a mai kaja adagot. A dieu.

1 megjegyzés: