2012. február 6., hétfő

Nova Luna

Évek óta nem írtam bejegyzést, hiába, nagyon ellustultam ezen a héten. Igazából mindig képekre vártam, és most is csak párat tudok felrakni.

Csütörtök este össznépi kiruccanás volt El Paso-ba, ami cirka 60 km-re van innen, de már Texas állam része (mellesleg a mexikói határtól egy köpésre van, 2 km-re van tőle Juarez, ahol mostanában elég jó kis drog kartell leszámolások voltak). Szóval betömöröltünk kocsikba és El Paso felé vettük az irányt. Én aznap összevissza aludtam napközben meg mindenfele, így indulás előtt fél órával ébredtem arra, hogy Balázs bejött kicsípve, erre én is összekapartam magam.

Megérkeztünk egy parkolóba, az autókat ott hagytuk, és egy limóval mentünk tovább. Még sose ültem limóban, kár, hogy nem volt nálunk 1-2 üveg pezsgő, de ettől függetlenül tomboltunk (főleg mert volt 1-2 embernél dugipia).

Jóóóó sok ember kis helyen is elfér - azaz vagy 20-25-en a limóban :P

Ez egy zseniális kép rólam és Árpiról is, de mivel több kép nem készült rólam...
Kocsikáztunk vagy fél órát, aztán benyomultunk a klubba - Nova Luna. Elég jó kis szórakozóhely, egy nagy helység az egész, tele asztalokkal, meg némi tánctérrel (amit csinálsz magadnak). A lányok ingyen piát kaptak fél 11-ig, próbáltam csikarni tőlük de nehéz volt :P Egy kisebb japán város havi alkoholmennyiségét elfogyasztva már táncra is perdültem, aztán meg sem álltunk hajnali 2-ig, akkor is csak azért mert akkorra volt megbeszélve a hazamenetel.

Végül másik kocsival mentem haza, a sofőr Melissa (aki most újabban haragszik rám, de ezt majd másik postban), aki viszonylag csinos, de kicsit sem nőies (akkorát böfögött hogy majdnem szétrepedt a kocsiablak), és persze azért ő is ivott egy keveset (de nem volt részeg). Mellesleg szeret gyorsan vezetni, és sikerült elhúzni egy rendőrautó mellett olyan +30 km/h-val mint ami megengedett, nyilván lekapcsolták. Nagyon be volt rezelve, hogy most akkor elviszik börtönbe (itt elég szigorúan veszik a gyorshajtást), de persze az előnyös alkata meg a vörös csipkés ruha megtette a hatását, és elengedték...

Egy nagyon jól sikerült kép - Árpi és Melissa

Jó kis este volt, remélem még lesz ilyen, a zene is viszonylag jó volt, 11-től 1-ig egy banda játszott kisebb szünetekkel. Persze nem egy keringő zene volt, de kellő mennyiségű alkoholos befolyásoltság alatt mindenre lehet táncolni :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése