2012. február 1., szerda

Exercise, I gotta do

Tegnapelőtt megérkezett Dóri másfélév-ünnepelő ajándéka eBayről, ejnye-ejnye :) Most nekem is kell küldenem egy rakat jó dolgot neked ^^

Phineas & Ferb jááj

Másnap fel is vettem a brit-sportzakómmal, jó kis jelenség lehettem, de nekem igazság szerint tetszik. Ilyen félig-idétlen brit sznob sportos stílus. Ez is Dóri hatása, másfél év alatt nagyon sokat nevelt rajtam :)

Ha hozzám vágnának egy ilyet mögöttem akkor asszem nem mondanék nemet...

Árpinak van egy elég hosszú autós-fotós blog bejegyzése, úgyhogy aki kíváncsi milyen csodák járkálnak erre fele, annak ajánlom.

Ma délután kb. minden sportot kipróbáltunk. Először fociztunk a lemenő nap sugaraiban fürödve (huh, valaki vágjon pofán), utána elnéztünk falat mászni Árpival, végül meg vagy fél órát fallabdáztunk, az nagyon tetszett, fogunk járni. Ennek eredményeképpen a talpamon lévő bőrkeményedés alá (!) nőtt egy másik, ami kb. kétszer akkora...

Aztán mocskosan izzadtan elmásztunk kajálni, szokás szerint telezabáltuk magunkat amivel csak lehetett. Muszáj mozogni emellett a svédasztalos kajálás mellett, mert elég könnyű felszedni pár kilót, de ha így folytatom akkor nyárra eléggé jó kondiban leszek...

Most átevickélünk a szomszédba valami filmnézős este lesz (persze némi sörrel :P).

1 megjegyzés:

  1. egy ilyen autó elég súlyos darab lehet; a helyedben ha hozzám vágnának egyet, én sem igen mondanék nemet, de talán semmi mást se nagyon :P

    VálaszTörlés