2012. február 9., csütörtök

F you see key I en G CAR!

Ma vettünk egy autót.

Ezt kellett volna végül is...
Na persze nem ezt :) Ez a Mustang a csaj barátjáé volt akitől a kocsit vettük. Azért elvitt benne egy körre. Turbófeltöltős V8-as álom. Tudjátok amikor száll fel a repülő, és ráadja a kakaót a pilóta, na kb. olyan érzés volt amikor 2-esben (manuális váltós persze) ráadta a padlógázt az autópályán. Nem mondom, hogy lesz ilyen autóm, mert rohadt hangos és amúgy sincsenek méretbeli problémáim :P De azért egy hasonlót elfogadnék :)

Az eszméletlen menőség határát feszegetem épp
Jó lesz? Jó lesz.

Spoiler!!! A Trónok Harcában lefejezik Ed Starkot.


Szóval ezt vettük meg végül. 2001-es Pontiac Grand Am SE1, 4 hengeres 2.4-es motor, 150 lóerő, automata váltó, tempomat, stb. Nem volt egyszerű, el kellett menni Alamogordo-ba, ami szerencsére nincs annyira messze (110 km körül), de az út olyan egyenes mint mintha vonalzóval húzták volna meg (térképen azzal is csinálták...). Egy kis poros város az állam szélén, de ott kellett kiváltanunk a kocsi papírjait, úgyhogy odafele még a lány vezetett, visszafele meg már mi (azaz én, mert az én nevemen van a jármű, meg egyelőre a többiek nem adták bele a részüket ^^), mint büszke tulajok.

Már csak azért is hosszú nap volt, mert tegnap még elmentünk éjfél körül egy Dublin's nevű kultúrkocsmába. Ez azután volt már, hogy megírtuk mára a házit, úgyhogy páran már ott voltak. Engem nem engedtek be, mert nem fogadták el a magyar esetleg francia igazolványomat, csak az útlevelem kellett nekik, amit persze otthon hagytam. Rtrdált amerikaiak, nem tudják "visszafele" olvasni a dátumot. Mert hogy mindenhol máshol nap-hónap-év, esetleg (nálunk) év-hónap-nap van. De nem, ők csak hónap-nap-év-ben értik. Persze mit várok egy kocsma biztonsági őrétől.

Mivel mindenképpen akartam inni egy sört, és a benzinkút már bezárt (meg amúgy sem iszik az ember magában), ezért hazarohantam az útlevélért (cirka 40 perc oda vissza, de kis futással 30 volt). Nagyon megérte, mert 5 dolcsi volt egy pohár Guiness. Bár csapolt, és valóban nagyságrenddel jobb mint az üveges (de 4-szer olyan drága is).

Utána hazazúztunk, és persze mit csináljunk hajnali fél 2-kor, kezdjünk el 6-an játszani Age of Empires 2-t... végül is így sikerült 3 órát aludnom, úgyhogy most kicsit álmos vagyok. De ma jött meg az Árpi által rendelt új társas, az Alhambra, úgyhogy azt még mindenképpen ki kell próbálni. Megyek is, A Dieu :)

Azért így a végére még ezt a csodálatos random képet beszúrnám.

3 megjegyzés:

  1. Az én rózsi napszemcsim jobban áll, a sárga nem a te színed :D A 2. "menő" kép nagyon jó, tölccccsed FBra :)

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom a kép alapján, hogy egész jól sikerül az asszimiláció, már egészen amerikainak nézel ki. anya

    VálaszTörlés
  3. Sosem leszek amerikai :) Ahhoz még itt kéne lennem pár évig.

    VálaszTörlés